Вхід | Реєстрація
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Що потрібно вміти для олімпіад с інформатики і турнірів?
FermAДата: Вівторок, 10.01.2012, 23:12 | Повідомлення # 31
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
ага і я не буз ніяк не зберуся сходити, тіки на itEvents попадаю
 
FermAДата: Вівторок, 10.01.2012, 23:15 | Повідомлення # 32
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
найпопулярніша звязка php + mySQL
я бачив Django + postgreSQL
сам працюю на asp .net + mssql
 
CosmoUPДата: П'ятниця, 20.01.2012, 22:02 | Повідомлення # 33
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
Quote (FermA)
найпопулярніша звязка php + mySQL

Чисто для мене це сама адекватна звязка. Можливо прикольніша буде та, яку сам напишеш, але якщо пишеш щось потипу сайта, то це непотрібно.

auto_ptr, Почав писати ігру, подивимося що вийде, намагаюся писати в гарній манері, не забагато коментарів, адекватні назви структур, потоків, змінних, функцій і т. д. , мало цифр, а багато констант (назви яких теж адекватні), код розбитий на кілька файлів (поки що є тільки 2, головний і файл обчислень навколишніх подій) і планується ще декілька (ну наприклад: обробка виводу на екран, меню, зчитування (текстури, сейви і т.д.)).


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
auto_ptrДата: Вівторок, 24.01.2012, 00:18 | Повідомлення # 34
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
« »
CosmoUP, я так розумію, що ти пишеш ту гру на С++? На лісп вже забив?)) Ну то таке, для ігор С++ справді краще, бо в ліспа з графікою не дуже складається, нема ліб нормальних.

Хороший стиль коду - це кльово, тобі з часом приємно буде ті сорси перечитати. І розібратись через рік буде легше. Тому я тебе в цьому підтримую, пиши акуратно і все в тебе вийде.
 
CosmoUPДата: Середа, 25.01.2012, 14:29 | Повідомлення # 35
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
Quote (auto_ptr)
CosmoUP, я так розумію, що ти пишеш ту гру на С++? На лісп вже забив?)) Ну то таке, для ігор С++ справді краще, бо в ліспа з графікою не дуже складається, нема ліб нормальних. Хороший стиль коду - це кльово, тобі з часом приємно буде ті сорси перечитати. І розібратись через рік буде легше. Тому я тебе в цьому підтримую, пиши акуратно і все в тебе вийде.

Я трохи почав з ліспу, потом перейшов вчити асм... Потом рішив, що вірус на асмі ще встигну написати, а гру треба вже писати ) от і пишу..

Додано (25.01.2012, 14:29)
---------------------------------------------
Пишу на Сі, на плюсах не вмію )
Ігра буде кросплатформенна, тобто і на лінукс буде версія )


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Пошук:
Використання матеріалів дозволяється при посиланні на ftl.org.ua
© FermA 2008 - 2025