Вхід | Реєстрація
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Ліцеїсту » Домашнє завдання » Гурток з інформатики
Гурток з інформатики
auto_ptrДата: Субота, 26.11.2011, 22:18 | Повідомлення # 16
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
« »
CosmoUP, почитав я твій код, і можу тобі дещо підказати як інженер, який уже роками працює в галузі. Перш за все, давай змінним нормальні англійські імена, бажано не з одної букви. Якщо не знаєш як шось називається, подивись в словник, заодно англійську підтягнеш, без англійської в професійному ІТ тобі буде дуже важко, це must have. Ну і не пхай все в функцію main, це дурна мода, розбивай на функції. Коментарі пиши хоч трохи, бо без умови задачі в твому коді нереально розібратись, чесне слово. Але в загальному ти молодець, в твоєму віці це досить непогано, справді.
 
FermAДата: Субота, 26.11.2011, 22:41 | Повідомлення # 17
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
Дозволю собі трохи не погодитися з вищенаведеним коментарем.
Я б виділив два основних напрямки програмування:
1. Спортивне
2. Ну і професійне скажімо так.

До програми, в залежності від того до якого напрямку вона відноситься ставляться абсолютно різні вимоги.

1. Спортивне, тут головне швидко і правильно пройти всі тести.
Тут програмування на час, тому програмувати треба швидко.

Якість коду тут немає жодного значення, термін підтримки коду нульовий - закомітив і переходиш до іншої задачі, maintainability якась має бути, але мінімальна.
Тут ти маєш справу з програмою на протязі ну максимум години.
Тут "гавнокодиш" будь-як, головне щоб працювало і працювало швидко.

Розбивка на функції, адекватні змінні і тим більше комменти це купа непотрібного часу.

2. Професійне. Характеризується великим терміном розробки, має мати хорошу підтримуваність, читати код можуть інші люди.

Тут звісно, має бути якісний код про який писав auto_ptr.
Змінні, функції, комменти, і все, що підпадає під поняття якісний код.
 
auto_ptrДата: Субота, 26.11.2011, 23:42 | Повідомлення # 18
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
« »
Я можливо зараз впаду в деяку крайність, але мені здається, що участь в олімпіадах не має багато спільного з інженерією. Олімпіадні задачі зрештою зводяться до того, що ти маєш знати певну сукупність алгоритмів, а задачка формулюється так, щоб ти не впізнав знайомий алгоритм, і городив свій город з тим чи іншим успіхом. В реальних проектах нема часу на велосипеди, всі користуються бібліотеками, які протестовані і документовані. Якщо хочеться розуміти алгоритми, береться томик Кормена і читається, це швидко і ефективно. Якось так. Проблема в тому, що навіть організатори олімпіад в прикладах розв"язків пишуть такий кончений код, що просто страшно. І учні переймають такий стиль, потім їх треба перевчати, а треба одразу старатись писати нормально. Глинський он пише в себе на сайті, що треба переходити з Паскаля на Бейсік, книжки якісь готує http://www.hlynsky.lviv.ua/, а реально в тих книжках такий код, шо стає шкода тих дітей, які по них вчаться. Дядьку, який Бейсік, 21 століття надворі! От тому в нас і дефіцит кадрів в ІТ, бо індустрія і навчальний процес ніяк не зв"язані, вони ніби не знають один про одного. Знайомі HRи вже мене дістали питаннями, чи не знаю я нормальних девелоперів без роботи - а я їх не знаю. Всі при ділі, навіть попри кризу, при цьому зарплати доходять до $3000, правда це майже верхня планка, то вже люди з досвідом років 5 і більше. Нормальний стимул для навчання, і все одно з кадрами дуже погано. Такі ось справи.

Коротше, вчіться, і буде вам щастя.
 
FermAДата: Субота, 26.11.2011, 23:59 | Повідомлення # 19
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
$3000 0_о
 
ДвоякДата: Вівторок, 29.11.2011, 21:00 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 17
Статус: Offline
« »
Хороший стиль програмування (структурованість і т. п.) якщо уже є, то що б не писалось - олімпіадні задачки чи проект - буде йому підпорядковане (правда, шкільне олімпіадне програмування не так спресовано в часі - 4 задачі на 4 години). Та, на жаль, тих, хто володіє таким стилем, серед ліцеїстів дуже мало і навчились вони цьому не у нас, знову ж таки, на жаль. ak

Повідомлення відредагував Двояк - Вівторок, 29.11.2011, 21:16
 
auto_ptrДата: Середа, 30.11.2011, 22:44 | Повідомлення # 21
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
« »
Погоджуюсь, люди зазвичай пишуть в єдиному стилі. Я і сам не без гріха, звичайно, ну але більше припускаюсь логічних помилок, не стилістичних. Щодо ліцейного викладання, то знаю, що є затверджена програма і по ній читаються лекції, той спіч був більше звернений до тих ліцеїстів, які поглиблено цікавляться. Складнішу програму з інформатики в 14-17 років все одно важко засвоїти, тому може ліцейний підхід якраз оптимальний, дати основи, а далі вже добровільно і по бажанню хтось копатиме глибше.
 
ДвоякДата: Середа, 30.11.2011, 23:39 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 17
Статус: Offline
« »
Та ні, це я не в оправдання нашому методу викладання - просто константація факту. Насправді дійсно якось потрібно старатись прививати той стиль учням, бо потім може й важко перевчитись ...
 
auto_ptrДата: Неділя, 04.12.2011, 21:47 | Повідомлення # 23
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 28
Статус: Offline
« »
В мене немає педагогічної освіти, і я не маю досвіду викладання інформатики, якщо не рахувати нечасті пояснення колегам по роботі. Але якщо говорити про найбільш глибокий курс інформатики, то він має базуватись на багатій мові програмування, яка володіє достатньою семантикою для вираження тих чи інших концепцій. Наприклад, в Паскалі немає лямбд чи динамічного зв"язування, а отже пов"язані з цим теми неможливо буде викладати. Ну а основи є однаково легкими в усіх сучасних мовах, тобто при переході на щось сучасніше за Паскаль ми не дуже-то й ускладнюємо речі.
Окреме питання - про доцільність. Наша інформатика зараз орієнтована на експорт, тобто найбільш талановиті люди їдуть на захід, або в крайньому випадку у Львів чи Київ. З мого ліцейного потоку майже всі виїхали з нашого міста. Якщо метою є підготовка до олімпіад, то С та Паскаль справді незамінні, такі правила. Ну а якщо метою є поглиблене вивчення програмування, не в плані розмаїття бібліотек, а в плані "майже вічних" теоретичних речей, то треба брати потужну мову, в якій широка семантика, і на її основі читати такий курс.
Я маю слабке уявлення про те, наскільки складні речі можуть засвоїти учні в 14-17 років, і чи буде їм цікаво, наприклад, ходити на гурток з штучного інтелекту чи ще з якогось прикладного напрямку, де можна одразу вчитись користуватись складними мовами програмування. Якщо головною задачею ліцеїста є вступити в нормальний ВУЗ, то такий гурток лише з"їсть час, а його і так мало. Отримані знання знадобляться лише тим, хто точно працюватиме в галузі ІТ. Тому навряд чи в плані просунутих мов буде якийсь прогрес в ліцеї, бо така затія корисна лише дуже малій кількості людей.
 
Форум » Ліцеїсту » Домашнє завдання » Гурток з інформатики
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:
Використання матеріалів дозволяється при посиланні на ftl.org.ua
© FermA 2008 - 2024