Вхід | Реєстрація
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Ліцеїсту » Домашнє завдання » Гурток з інформатики
Гурток з інформатики
BatonДата: Понеділок, 03.10.2011, 13:06 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Статус: Offline
« »
Щодня працює гурток з інформатики.
Основний напрям - програмування (Pascal).
Також можливі альтернативні напрямки роботи.
Графік : 15-00 - 17-15

Деталі у вашого викладача інформатики.
 
uabobanДата: Понеділок, 03.10.2011, 16:30 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Статус: Offline
« »
це в Нафті? ah


Дякуйте москалі, шо я не Бог!
 
CosmoUPДата: Вівторок, 04.10.2011, 16:37 | Повідомлення # 3
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
і мені цікаво... просто ми були цього понеділка, а ле викладача не було :(
нажаль я дарма робив олімпіадні задачки... ну добре не дарма, слідуючого понеділка здам...


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
ДвоякДата: Вівторок, 04.10.2011, 17:31 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 17
Статус: Offline
« »
Quote
просто ми були цього понеділка, а ле викладача не було :(


Напевно Сергій Михайлович обідав - написано, що гурток працює з 15-00 ab
Quote
нажаль я дарма робив олімпіадні задачки...


Задачки вишліть мені на e-mail - 2jak@ua.fm
 
CosmoUPДата: Вівторок, 04.10.2011, 21:35 | Повідомлення # 5
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
я дороблю всі і вишлю...
у мене є проект... ну вобшім побудова забраження на за заданими координатами, для креслення... для самого креслення це не допоможе, але цікаво буде...

я згадав програмування за час який я був хворий, програми уже пишу скоріше. тільки помилки в алгоритмах довго шукаю.

сьогодні біля розкладу вивісили дати олімпіад, кому цікаво може подивитися.

мені би ще знати програмування на достатньо низькому рівні Сі для програмування в просторі ядра і буду переходити на асм. ah
хоть як не дивно, я з сі на асм перехожу, а не на оборот ap

Додано (04.10.2011, 21:34)
---------------------------------------------

Quote (CosmoUP)
Напевно Сергій Михайлович обідав - написано, що гурток працює з 15-00


ми прийшли після 4-ї пари... там ще якись хлопець був, старший курс... теж його не знайшли. ну нічого, я попередній раз був. :)

Додано (04.10.2011, 21:35)
---------------------------------------------

Quote (CosmoUP)
я згадав програмування за час який я був хворий, програми уже пишу скоріше. тільки помилки в алгоритмах довго шукаю.


хтось може розказати про свої методи пошуку помилок в алгоритмах?


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
ДвоякДата: Четвер, 06.10.2011, 22:58 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 17
Статус: Offline
« »
Найпростіший метод - виводити на екран вміст змінних після кожного кроку (або не всіх, а лише тих, які впливають на подальший процес обчислень ) і дивитись, на якому кроці вони "споганились".
А взагалі в кожному середовищі є дебагер, який дозволяє покроково відслідковувати виконання програми і продивлятись вмістиме змінних на кожному кроці
 
FermAДата: Четвер, 06.10.2011, 23:02 | Повідомлення # 7
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
як на мене трасування (debugging) найкращий варіант, краще ніж виводити змінні, хоча є моменти коли вивід зручніше зробити
 
andr24Дата: П'ятниця, 07.10.2011, 14:25 | Повідомлення # 8
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 63
Статус: Offline
« »
Помилки бувають двох видів :

1. Коли чітко знаєш як повинна працювати програма, а вона так не прцює. Це помилки кодування. Тут дійсно найкраще використовувати дебагери, зупиняти програму в сумнівних місцях і дивитись змінні.

2. Коли програма прцює так як задумав а результат не той на який очікував. Оце і є помилка алгоритму. Тут вже в залежності від складності алгоритму. Якщо простий аналіз алгоритму нічого не дає тоді потрібно малювати блок-схему алгоритму. Це дуже корисно. Проаналізувавши її можна і спростити алгоритм і знайти помилки.

Менше помилок буде якщо розбивати цілу задачу на окремі процедури. Не варто спішити набрати побільше коду, якщо немає чіткого плану що і як повинно бути.

А взагалі завжди варто памятати що колесо вже придумали. Так само і з алгоритмами. Дуже багато алгоритмів в різних галузях знань вже запрограмовано і описано. Так що потрібно подумати чи не краще використати готові алгоритми ніж мучитись самому. До написання ігр це найбільше підходить. Це тільки зовні вони всі різні.

Ну і розумну літературу ще ніхто не відміняв. От хоч би Д.Кнут "Искуство программирования".
 
CosmoUPДата: Субота, 08.10.2011, 18:47 | Повідомлення # 9
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
зрозуміло... ну зазвичай я вивожу данні на екран, по етапно і так шукаю де помилка... буду користуватися дебаггером.

Двояк, до речі, я згадав де була помилка в scanf... я передавав просто змінну, а не указатель на неї.
зараз загружу 3 задачі (передостання і 2 останні), а то я навіть забув про це... часу не було. і буду програмувати інші.


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
CosmoUPДата: Неділя, 09.10.2011, 11:15 | Повідомлення # 10
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
перепрошую, у мама говорила з татом по скайпу... ось задачі. їх всього 3, тому що не було часу ah

Додано (09.10.2011, 11:15)
---------------------------------------------
якщо у вас немає задач, можу відсканувати...

Прикріплення: 0867088.rar (42.5 Kb)


невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
ДвоякДата: Неділя, 09.10.2011, 18:20 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 17
Статус: Offline
« »
CosmoUP, дуже добре! "Змагання" - тести пішли, тільки вивід лишній прибрати потрібно. "Митниця" - без зауважень. В "Театрі" - групи і одиниці не завжди правильно рахує. Завтра попробуєм розібратись.
 
FermAДата: Неділя, 09.10.2011, 18:33 | Повідомлення # 12
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 304
Статус: Offline
« »
Прикріпіть умови задач, комусь має бути цікаво
 
CosmoUPДата: Четвер, 13.10.2011, 17:19 | Повідомлення # 13
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
Відсканую і відправлю

невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
TalochkaДата: Вівторок, 18.10.2011, 21:18 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
« »
дійсно, як матимеш час - викладь будь ласка=)
 
CosmoUPДата: Вівторок, 18.10.2011, 22:23 | Повідомлення # 15
Капітан
Група: Користувачі
Повідомлень: 90
Статус: Offline
« »
та от зараз буду встановлювати гру (ну дуже хочеться пограти, а часу немаэ...) выдсканую, просто на другий комп ідти треба.

невелика ссилка для гуглу http://www.school.thv.org.ua
 
Форум » Ліцеїсту » Домашнє завдання » Гурток з інформатики
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:
Використання матеріалів дозволяється при посиланні на ftl.org.ua
© FermA 2008 - 2024